вівторок, 8 грудня 2015 р.

Прозовий уривок напам'ять. 11 клас

     Мої дорогі, за зимові канікули ви повинні вивчити й на початку 2 семестру розказати напам'ять прозовий уривок. Для 11 класу - це 110-120 слів (згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України від 28.08.2012 року). 
     Пропоную уривок із твору сучасної письменниці Ірен Роздобудько "Все, що я хотіла сьогодні", який ми вивчали на уроці української літератури. Але ви можете обрати уривок із будь-якого програмового прозового твору в 11 класі за бажанням.
*     *     *     *     *     *
– Знаєш, я десь читала, що кожній людині випадає двадцять один шанс на день щось змінити або хоча б трошки зрушити в своєму житті. Чому саме двадцять один, не знаю, але одного разу я спробувала порахувати – і в мене вийшла саме ця цифра! Ми звикли думати, що шанс – то щось велике і доленосне. Ну, наприклад, до тебе ні сіло ні впало підходить – а краще, під'їжджає на білому лімузині! – якийсь крутелик і пропонує очолити філію його банку на Карибських островах. Або ж – залежно від твоєї уяви і здібностей – підвалює режисер і пропонує головну роль. Такого не буває! І це – не шанс, а дурні фантазії
Кожен наш день – це ланцюжок шансів. Якщо помічаєш і використовуєш перший – на нього відразу ж нанизується другий, третій.
Ірен Роздобудько
«Все, що я хотіла сьогодні».


Немає коментарів:

Дописати коментар